Vážení zákazníci, objednávky přijaté od 26.2.- 3.3. budou odeslány v pondělí 4.3. z důvodu čerpání dovolené. Děkuji za pochopení.

Doprava a platba

Způsoby platby

Dobírka (45 Kč)

Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zboží u české pošty nebo zásilkovny.

Převodem na účet

Při volbě bankovním převodem vám na e-mail zašleme platební pokyny, kde bude uvedeno číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Komerční banky. Zboží odesíláme ihned po připsání platby. V tomto případě se může doba dodání protáhnout v závislosti na rychlosti převodu peněz mezi bankami. Je důležité uvést správný variabilní symbol (číslo objednávky), abychom platbu přiřadili k vaší objednávce. Fakturu obdržíte na váš e-mail po expedici zboží.

 

Způsoby doručení

Osobně

V případě osobního odběru vyčkejte prosím na potvrzení, že je zboží pro vás připraveno a poté si jej můžete vyzvednout na adrese Okružní 192, 277 15 Tišice. 

Česká pošta 

Balík Na poštu (110 Kč)

Při výběru tohoto způsobu dodání si můžete vybrat dodání na kteroukoli z 2 700 poboček České pošty. O doručení zásilky na vybranou poštu budete informováni e-mailem a SMS zprávou. Komunikace probíhá pouze elektronicky, nečekejte tedy na písemné oznámení do poštovní schránky. Na přepážce se prokažte dokladem totožnosti - je dobré mít s sebou připravené číslo zásilky, které naleznete v e-mailu nebo SMS.

Zásilka bude dodána na vámi určenou adresu. Informace o expedici zásilky je odeslána e-mailem a SMS zprávou na mobilní telefon uvedený v objednávce. Svou zásilku můžete sledovat online na stránkách České pošty. Česká pošta garantuje dodání balíku následující pracovní den po té, co ho předáme.

Balík Do ruky (120 Kč)

Česká pošta vás bude přes SMS i e-mail v den podání informovat o doručování balíku. Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště. Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude zaslán zpět k nám. 

Pro obě varianty dodání prostřednictvím České pošty je možné sledovat pohyb zásilky online na internetových stránkách České pošty zde. Kromě sledování zásilky je také možné u obou variant měnit dispozice zásilky. Pokud obdržíte již avízo o termínu dodání nebo o uložení na poště a termíny vám nevyhovují, nabízí Česká pošta možnost změny.

 

Zásilkovna

Zásilkovna doručení do výdejního místa (75 Kč)

Osobní odběr na pobočkách Zásilkovny na více než 2000 výdejních místech v České republice. V eshopu si při objednávce vyberte výdejní místo které máte nejblíž. Jakmile bude zboží předáno k přepravě, okamžitě vám přijde email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online. Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám přijde SMS a e-mail s heslem. 

Seznam výdejních míst

Při objednávce nad 1500 Kč je doprava prostřednictvím zásilkovny zdarma. 

 

Zásilkovna doručení domu (99 Kč)

Řidič Vám osobně doručí zásilku až do rukou, a to na jakoukoliv adresu v Česku. Jakmile kurýr vaši zásilku naloží, pošleme vám notifikaci s informací o doručení. 

Zásilku můžete sledovat na adrese: https://www.zasilkovna.cz/ na stránce najdete pole "Sledovaní zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete na hledat. 

Společnost Zásilkona nabízí možnost uhradit balík na dobírku nebo platební kartou. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice. 

Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu. 

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. 

Doručujeme pouze na území České republiky. 

Pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám zásilku na nejbližším výdejním místě, kde si ji můžete vyzvednout ještě tentýž den.

 

GLS

GLS doručení na pobočku (65 Kč)

Osobní odběr na výdejních místech GLS. V eshopu si při objednávce vyberte výdejní místo které máte nejblíž. Jakmile bude zboží předáno k přepravě, okamžitě vám přijde email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online. Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám přijde SMS a e-mail s heslem.

Seznam výdejních míst

Při objednávce nad 1500 Kč je doprava prostřednictvím GLS doručení na pobočku zdarma. 

 

GLS doručení domu (89 Kč)

Doručení objednávky na Vámi zvolenou adresu. Doba doručení je obvykle do 24 hodin od odeslání vaší objednávky. Řidič Vás bude kontaktovat před doručením zásilky na uvedený telefon.

Zásilku můžete sledovat na adrese: https://gls-group.com/CZ/cs/home na stránce najdete pole "kde je můj balík" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete na hledat. 

Společnost GLS nabízí možnost uhradit balík na dobírku nebo platební kartou. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice.

Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu. 

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. 

Doručujeme pouze na území České republiky. 

 

 

 

Zpět do obchodu