Doprava a platba

Způsoby platby

Dobírka (39 Kč)

Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zboží u české pošty nebo zásilkovny.

Převodem na účet

Při volbě bankovním převodem vám na e-mail zašleme platební pokyny, kde bude uvedeno číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Komerční banky. Zboží odesíláme ihned po připsání platby. V tomto případě se může doba dodání protáhnout v závislosti na rychlosti převodu peněz mezi bankami. Je důležité uvést správný variabilní symbol (číslo objednávky), abychom platbu přiřadili k vaší objednávce. Fakturu obdržíte na váš e-mail po expedici zboží.

 

Nakoupím teď, platím za 14 dní

Nejdřív vyzkouším, potom zaplatím. S platební metodou MALL Pay zaplatíte až 14 dní po doručení. To vše snadno, rychle, a hlavně bezpečně. 

Jak objednám? V košíku vyberete platbu MALL Pay a následně potvrdit svůj nákup kódem, který Vám zašleme do SMS zprávy. 

Jak zaplatím? Způsobů je několik - třeba kartou nebo převodem. Vše vám připomeneme e-mailem i sms zprávou, na hlídání 14tidenního termínu tak nemusíte myslet. 

Platím s MALL Pay něco navíc? Za nákup uhrazený do 14 dní nedáte ani korunu navíc. Bližší info na www.mallpay.cz.

 

Způsoby doručení

Osobně

V případě osobního odběru vyčkejte prosím na potvrzení, že je zboží pro vás připraveno a poté si jej můžete vyzvednout v Salonu Viktorie na adrese Náměstí Republiky 994, 277 11 Neratovice nebo na Okružní 192, 277 15 Tišice. Salon nemá pevnou otvírací dobu, a proto je důležité se minimálně den předem domluvit na časových možnostech předání buď na tel: 606 791 512 nebo e-mailu info@larashop.cz

Česká pošta

 

Balík Na poštu (110 Kč)

Při výběru tohoto způsobu dodání si můžete vybrat dodání na kteroukoli z 2 700 poboček České pošty. O doručení zásilky na vybranou poštu budete informováni e-mailem a SMS zprávou. Komunikace probíhá pouze elektronicky, nečekejte tedy na písemné oznámení do poštovní schránky. Na přepážce se prokažte dokladem totožnosti - je dobré mít s sebou připravené číslo zásilky, které naleznete v e-mailu nebo SMS.

Zásilka bude dodána na vámi určenou adresu. Informace o expedici zásilky je odeslána e-mailem a SMS zprávou na mobilní telefon uvedený v objednávce. Svou zásilku můžete sledovat online na stránkách České pošty. Česká pošta garantuje dodání balíku následující pracovní den po té, co ho předáme.

Balík Do ruky (120 Kč)

Česká pošta vás bude přes SMS i e-mail v den podání informovat o doručování balíku. Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště. Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude zaslán zpět k nám. 

Pro obě varianty dodání prostřednictvím České pošty je možné sledovat pohyb zásilky online na internetových stránkách České pošty zde. Kromě sledování zásilky je také možné u obou variant měnit dispozice zásilky. Pokud obdržíte již avízo o termínu dodání nebo o uložení na poště a termíny vám nevyhovují, nabízí Česká pošta možnost změny.

Zásilkovna (55 Kč)

Osobní odběr na pobočkách Zásilkovny na více než 2000 výdejních místech v České republice. V eshopu si při objednávce vyberte výdejní místo které máte nejblíž. Jakmile bude zboží předáno k přepravě, okamžitě vám přijde email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online. Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám přijde SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

Seznam výdejních míst

Při objednávce nad 1500 Kč je doprava prostřednictvím zásilkovny zdarma. 

 

PPL (99 Kč)

Doručení objednávky na Vámi zvolenou adresu. Doba doručení je obvykle do 24 hodin od odeslání vaší objednávky. Řidič Vás bude kontaktovat před doručením zásilky na uvedený telefon.

Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v menu najdete pole "sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete na hledat. 

Společnost PPL CZ nabízí možnost uhradit balík na dobírku nebo platební kartou. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice.

Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu. 

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. 

Doručujeme pouze na území České republiky.